Tłumaczenie Patch Notes 1.2.2-F2 : https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .890051%2F , część druga z feedbackiem jutro
Wydajemy patch już dzisiaj i podnieśliśmy kilka limitów w grze!
Pytaliście o to od premiery gry. Oryginalnie ta opcja nie była możliwa w związku z koniecznym podniesieniem jej wymagań. Od tamtej pory pracowaliśmy pilnie nad optymalizowaniem Cities: Skylines i teraz jesteśmy w stanie zwiększyć jej limity.
Dlaczego by nie oddać tego w ręce moderów?
Wymagałoby to dużej ilości czasu. Limity są powiązane z kilkoma skomplikowanymi zależnościami i manipulowanie nimi raczej by coś w grze zepsuło zamiast poprawiło.
Czy jest to produkt końcowy?
Nic nigdy nie jest produktem końcowym - lecz zostawimy to na razie w spokoju i skupimy się na innych ważnych aspektach gry.
Lista zmian w patchu 1.2.2-f2:
-limit stref podniesiony o 50%
-limit budynków podniesiony o 50%
-limit odcinków dróg podniesiony o 12,5%
-naprawiono problem z ładowaniem save'ów z brakującymi modami
-specjalizacje komercyjne dostępne dla moderów posiadających DLC w Edytorze Obiektów
-naprawiono problem z nieładującymi się pojazdami sprzed DLC
-dodano symbol AfterDark w górnej części miniaturek w wyborze szablonów, gdzie używane są tylko cechy z AfterDark
-Menadżer Obiektów wyłącza obiekty używające cech DLC, które nie działały by w podstawowej wersji gry i oferuje kupno DLC
-poprawiono tekstury pokazujące okropne pasy na klifach tropikalnych i europejskich
-poprawiono cienie wysokich drzew
-usunięto rowerzystów opuszczających samoloty na lotniskach
-poprawiono pozycję suwaka kontroli dnia i nocy w edytorze map i obiektów
Tłumaczenie: Konstancja N.
Część druga
Wydajemy patch już dzisiaj i podnieśliśmy kilka limitów w grze!
Pytaliście o to od premiery gry. Oryginalnie ta opcja nie była możliwa w związku z koniecznym podniesieniem jej wymagań. Od tamtej pory pracowaliśmy pilnie nad optymalizowaniem Cities: Skylines i teraz jesteśmy w stanie zwiększyć jej limity.
Dlaczego by nie oddać tego w ręce moderów?
Wymagałoby to dużej ilości czasu. Limity są powiązane z kilkoma skomplikowanymi zależnościami i manipulowanie nimi raczej by coś w grze zepsuło zamiast poprawiło.
Czy jest to produkt końcowy?
Nic nigdy nie jest produktem końcowym - lecz zostawimy to na razie w spokoju i skupimy się na innych ważnych aspektach gry.
Lista zmian w patchu 1.2.2-f2:
-limit stref podniesiony o 50%
-limit budynków podniesiony o 50%
-limit odcinków dróg podniesiony o 12,5%
-naprawiono problem z ładowaniem save'ów z brakującymi modami
-specjalizacje komercyjne dostępne dla moderów posiadających DLC w Edytorze Obiektów
-naprawiono problem z nieładującymi się pojazdami sprzed DLC
-dodano symbol AfterDark w górnej części miniaturek w wyborze szablonów, gdzie używane są tylko cechy z AfterDark
-Menadżer Obiektów wyłącza obiekty używające cech DLC, które nie działały by w podstawowej wersji gry i oferuje kupno DLC
-poprawiono tekstury pokazujące okropne pasy na klifach tropikalnych i europejskich
-poprawiono cienie wysokich drzew
-usunięto rowerzystów opuszczających samoloty na lotniskach
-poprawiono pozycję suwaka kontroli dnia i nocy w edytorze map i obiektów
Tłumaczenie: Konstancja N.
Część druga