09-11-2018, 19:03
Część z was pewnie już zdążyła zauważyć nowy dział, w zamyśle ma on służyć do dzielenia się swoimi "zrzutami" z modyfikacji MoveIt!
Jednak czym tak w zasadzie są te zrzuty oraz jak to wszystko działa? Postaram się to wyjaśnić poniżej
Jakiś czas temu do MoveIt! doszła opcja eksportu oraz import zaznaczonego obszaru. Znajdziemy ją w prawym dolnym rogu oznaczoną takimi ikonkami:
Jak łatwo się domyśleć, pierwsza służy do exportu a druga do importu obszaru.
Po kliknięciu w export ukaże nam się takie okno:
U góry wpisujemy nazwę a następnie klikamy export.
Od teraz nasz zaznaczony obszar zapisany jest w folderze MoveItExports znajdującym się w dokumentach gry (AppDate -> Local -> Colossal Order -> Cities Skylines)
W zasadzie mógłby to być już koniec, ponieważ tak zapisany obszar możemy już udostępnić innym graczom. Aby go zaimportować do gry należy umieścić go w w/w folderze a w samej grze kliknąć ikonkę importu.
Jednak problemem pozostaje fakt, że duża większość graczy korzysta z customowych obiektów, propów itp. Aby więc rozpoznać co dokładnie zawarte jest w danym obszarze należy skorzystać z tej strony:
http://www.extractor.site/
Po wejściu "upuszczamy" nasz plik w podane miejsce, a następnie jeżeli wszystko jest okej klikamy "extract". W tym miejscu ukaże nam się krótsza bądź dłuższa (wszystko zależy od obszaru jaki chcemy importować) lista wszystkich obiektów na nim użytych.
Po kliknięciu w poszczególne pozycje zostaniemy przeniesieni do strony steam workshop skąd jednym kliknięciem możemy zasubksrybować dany obiekt.
No i to byłoby w zasadzie na tyle, po pobraniu wszystkich wymaganych obiektów importujemy nasz plik xml w grze i gotowe.
Zachęcam do udostępniania własnych zrzutów z ciekawych miejsc waszych miast
Jednak czym tak w zasadzie są te zrzuty oraz jak to wszystko działa? Postaram się to wyjaśnić poniżej
Jakiś czas temu do MoveIt! doszła opcja eksportu oraz import zaznaczonego obszaru. Znajdziemy ją w prawym dolnym rogu oznaczoną takimi ikonkami:
Jak łatwo się domyśleć, pierwsza służy do exportu a druga do importu obszaru.
Po kliknięciu w export ukaże nam się takie okno:
U góry wpisujemy nazwę a następnie klikamy export.
Od teraz nasz zaznaczony obszar zapisany jest w folderze MoveItExports znajdującym się w dokumentach gry (AppDate -> Local -> Colossal Order -> Cities Skylines)
W zasadzie mógłby to być już koniec, ponieważ tak zapisany obszar możemy już udostępnić innym graczom. Aby go zaimportować do gry należy umieścić go w w/w folderze a w samej grze kliknąć ikonkę importu.
Jednak problemem pozostaje fakt, że duża większość graczy korzysta z customowych obiektów, propów itp. Aby więc rozpoznać co dokładnie zawarte jest w danym obszarze należy skorzystać z tej strony:
http://www.extractor.site/
Po wejściu "upuszczamy" nasz plik w podane miejsce, a następnie jeżeli wszystko jest okej klikamy "extract". W tym miejscu ukaże nam się krótsza bądź dłuższa (wszystko zależy od obszaru jaki chcemy importować) lista wszystkich obiektów na nim użytych.
Po kliknięciu w poszczególne pozycje zostaniemy przeniesieni do strony steam workshop skąd jednym kliknięciem możemy zasubksrybować dany obiekt.
No i to byłoby w zasadzie na tyle, po pobraniu wszystkich wymaganych obiektów importujemy nasz plik xml w grze i gotowe.
Zachęcam do udostępniania własnych zrzutów z ciekawych miejsc waszych miast