Zasubskrybuje
CSL Show More Limits lub
WatchIt i sprawdź limity.
PathUnit - bez niego nie powstaną nowe ścieżki, zaczną się problemy z utrzymaniem miasta przy życiu (problemy ze odradzaniem karetek, karawanów, śmieciarek, ogólnie wszystkich pojazdów)
CitizenUnit - używane do przechowywania informacji i transportu mieszkańców. 1 CitizenUnit może maks. pomieścić 5 mieszkańców/turystów. Np.: każdy samochód osobowy przy odradzaniu rezerwuje 1 CitizenUnit aby móc transportować 5 pasażerów. Każdy autobus by przewozić 40 pasażerów potrzebuje zarezerwować 8 CitizenUnits.
Podobnie to wygląda jeśli chodzi o budynki, tj. każdy budynek ma limit domowników/pracowników/studentów/odwiedzających (końcowa wartość może wynikać np.: połączenia miejsca pracy z odwiedzinami) czyli jeśli budynek ma pojemność na 100 pracowników i 1000 odwiedzających, każda instancja (wystąpienie na mapie) tego budynku będzie wymagało zarezerwowania 220 CitizenUnit. Jeśli pojemność nie jest podzielna bez reszty przez 5, wolne miejsca się "zmarnują" (nie są używane) - dwuosobowy pojazd nadaj wymaga 1 CitizenUnit, a sześcioosobowy 2 CitizenUnit (bo 5+1).
Gra ma do dyspozycji 524 288 CitizenUnit co teoretycznie daje możliwość przechowywania ~2.6M mieszkańców, ale prawdopodobnie połowa z nich będzie się marnowała i stąd limit mieszkańców jest ciut ponad 1M.
Ciekawostka - można sobie popsuć grę subskrybując i stawiając budynki z powiększoną pojemnością pracowników/turystów/mieszkańców, jak i pojazdów. Liczy się ich pojemność a nie aktualne zapełnienie w danej chwili.
"Odrodzony" budynek/pojazd "trzyma" rezerwację jednostek do póki nie zostanie zburzony czy w przypadku pojazdów despawnowany(zniknie)