06-01-2024, 13:49
Cześć!
Ostatnio często pojawia mi się błąd z tytułu.
Z tego co widzę, wydaje mi się, że dotyczy błędnego działania transpotu publicznego. W tym przypadku akurat linii promowej, ale często też autobusów i pociągów. Po pierwszym pojawieniu się, błąd uciążliwie się powtarza i zakłóca symulację. Znika po usunięciu linii transportowej.
Będę niezmiernie wdzięczny za wskazanie rozwiązania
Poniżej zapis z LOG'a:
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
3,145,798ms | Simulation error: Array index is out of range.
at PassengerFerryAI.StartPathFind (uint16,Vehicle&) <0x00267>
at PassengerFerryAI.SetTarget (uint16,Vehicle&,uint16) <0x0003d>
at DepotAI.ProduceGoods (uint16,Building&,Building/Frame&,int,int,Citizen/BehaviourData&,int,int,int,int,int,int) <0x007fa>
at (wrapper dynamic-method) PlayerBuildingAI.PlayerBuildingAI.SimulationStepActive_Patch1 (PlayerBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00b0f>
at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x01002>
at PlayerBuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002f>
at DepotAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002d>
at BuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&) <0x00060>
at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&) <0x00071>
at BuildingManager.SimulationStepImpl (int) <0x006b0>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
[Core]
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
3,187,550ms | Invalid list detected!
at System.Environment.get_StackTrace()
at ImprovedPublicTransport2.Util.TransportLineUtil.GetStopIndex(UInt16 lineID, UInt16 stopID)
at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.UpdateBindings()
at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.FpsBoosterLateUpdate()
at BehaviourUpdater.Utils.SafelyIterableList`1[[UnityEngine.MonoBehaviour, UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null]].CallLateUpdate()
at BehaviourUpdater.Updater.LateUpdate() [Core]
Ostatnio często pojawia mi się błąd z tytułu.
Z tego co widzę, wydaje mi się, że dotyczy błędnego działania transpotu publicznego. W tym przypadku akurat linii promowej, ale często też autobusów i pociągów. Po pierwszym pojawieniu się, błąd uciążliwie się powtarza i zakłóca symulację. Znika po usunięciu linii transportowej.
Będę niezmiernie wdzięczny za wskazanie rozwiązania
Poniżej zapis z LOG'a:
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
3,145,798ms | Simulation error: Array index is out of range.
at PassengerFerryAI.StartPathFind (uint16,Vehicle&) <0x00267>
at PassengerFerryAI.SetTarget (uint16,Vehicle&,uint16) <0x0003d>
at DepotAI.ProduceGoods (uint16,Building&,Building/Frame&,int,int,Citizen/BehaviourData&,int,int,int,int,int,int) <0x007fa>
at (wrapper dynamic-method) PlayerBuildingAI.PlayerBuildingAI.SimulationStepActive_Patch1 (PlayerBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00b0f>
at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x01002>
at PlayerBuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002f>
at DepotAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002d>
at BuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&) <0x00060>
at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&) <0x00071>
at BuildingManager.SimulationStepImpl (int) <0x006b0>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
[Core]
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
3,187,550ms | Invalid list detected!
at System.Environment.get_StackTrace()
at ImprovedPublicTransport2.Util.TransportLineUtil.GetStopIndex(UInt16 lineID, UInt16 stopID)
at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.UpdateBindings()
at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.FpsBoosterLateUpdate()
at BehaviourUpdater.Utils.SafelyIterableList`1[[UnityEngine.MonoBehaviour, UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null]].CallLateUpdate()
at BehaviourUpdater.Updater.LateUpdate() [Core]