Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
Blender Szarej Wydry
Kolejne wiaty. Tym razem jest to model, który zdaje się jest w dyspozycji wrocławskiego plastyka, gdyż produkuje je kilka firm ale na licencji.

Nie mniej wiaty będą, tak jak w przypadku AMSu w kilku typach. 4 segmentowy z normalnymi ściankami bocznymi (na fotach), z wąskimi ściankami bocznymi.
7 segmentowy z wąskimi i normalnymi ściankami bocznymi oraz wiata dwustronna 7 segmentowa z wąskimi ściankami bocznymi. 

W odróżnieniu od AMSu planuje tutaj zrobić możliwość dodania kolorowych akcentów tak jak to wygląda we wiatach tramwaj plus z Wrocławia.

[Obrazek: gonS9UP.png]
[Obrazek: onh4abU.png]

[Obrazek: qCN3OCB.png]
[Obrazek: sdGCimF.png]
[Obrazek: LSllEtE.png]
[Obrazek: cbGAoyB.png]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield
  Odpowiedz
[Obrazek: TiPmU2L.png]

Przez pracę mam problem ze znalezieniem czasu na takie rzeczy :/
Ale będę starał się jak mogę. Pierwsza wiata gotowa.
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , PEWEX
  Odpowiedz
4 segmentowa wąska
[Obrazek: tVlEdWX.png]

8 segmentowa normalna i wąska
[Obrazek: WGdNO0F.png]
[Obrazek: Q4dp5pc.png]
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
[Obrazek: evwddqm.png]
Kolejna do kompletu

Z małej architektury towarzyszącej dla nowych przystanków planuje jeszcze: totemy z nazwą przystanku, duże totemy z tablicą dynamiczną, małe tablice dynamiczne jako osobny asset do przystanków, poddupniki (takie rurki służące do opierania się o nie).
 Podziękowali: SZyMeX , garfield
  Odpowiedz
Dodatkowe assety do nowoczesnych wiat typu tramwaj plus.

Mała elektroniczna tablica.
Oczywiście będzie animowana - 3 klatkowa. Po ready więc tabliczka obok wyświetlacza może służyć jako tablica z nazwą przystanku.
Zmienia też kolor.
[Obrazek: n8o0J6u.png]

poddupnik.
Strasznie low-poly ale jest.
[Obrazek: 9YCNIGl.png]

Duży totem z tablicą elektroniczną.
Po Ready, tablica animowana - 3 klatkowa.
Totem posiada miejsca na numery linii czy nazwę przystanku.
Kolor zmienia górny segment totemu.
[Obrazek: B3GWF5t.png]

No i mini totem.
PO Ready, zmienia kolor i można dodać nazwę przystanku.

[Obrazek: Rrs2lyY.png]

Wszystkie powyższe assety dzielą wspólną teksturę.

Przed workshopem jeszcze do zrobienia jeden asset.
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , PEWEX
  Odpowiedz
[Obrazek: NkTT7up.png]
[Obrazek: WqpiWDX.png]

Licznik dowieziony.
W przyszły tygodniu postaram się wrzucić wszystko na workshop.
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , PEWEX
  Odpowiedz
Dobre dzieło — powiem tylko że trza uważać z tym graffiti, bo jak użytkownik powkłada kilka razy taki słupek w tym samym miejscu to może bardzo kuić w oczach.
  Odpowiedz
Z tym wrzuceniem na workshop to nie jest taka prosta sprawa jednak :P 

Przez kilka dni w wolnej chwili wrzucałem assety do citiesków i zaczynam przygotowywać je na workshop.
Dla udokumentowania wrzucam screeny z gry.

[Obrazek: X39DGTs.png]
[Obrazek: SQn8B2Q.png]
[Obrazek: 19QsDya.png]
[Obrazek: 6TDgTg2.png]
[Obrazek: 1j6LtQ8.png]
[Obrazek: ZLx0QfU.png]
[Obrazek: swSCklU.png]
[Obrazek: aA47w6Q.png]
[Obrazek: 8ouGaUL.png]
 Podziękowali: garfield , SZyMeX , PEWEX
  Odpowiedz
Szybka wrzutka.
Wypuściłem dwa płotki drogowe z Wrocławia.

Dzięki, Pewex
Bez pomocy, to pewnie by mi dłużej zajęło ogarnięcie jak się robi networki.

[Obrazek: NInsOAT.png]
[Obrazek: FHXfIdF.png]

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447333617
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447341943

Z płotkami będzie też sporo roboty. 
Planuje wypuścić jeszcze parę wersji z Wrocławia (przynajmniej jeszcze z 3 lub 4).
Będzie jeszcze słynny płotek olsztyński, betonowy płot znany z cmentarzy (jeszcze refy musze pozyskać) i kilka wersji ekranów dźwiękochłonnych.
I teraz pytanie, czy w ogóle płoty działają z rotor shader, czy niestety trzeba się bawić w udawanie i ustawiać teksturę szkła jako lustro?
 Podziękowali: SZyMeX , garfield , PEWEX
  Odpowiedz
Kolejne dwa płotki wylądowały na workshopie
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2453428819
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2453430134

Kolekcja z działu modyfikacji została zaktualizowana.

[Obrazek: EvaZpgL.png]
[Obrazek: ORyt5TK.png]

Jedyny problem jaki tu widzę, to fakt, że się strasznie głupio rozciągają. Podejrzewam, że tilling mod nie zadziała, bo on raczej jest do poprawnego ułożenia tekstur na płocie.
Płotki mają pomalowane vertexy na fioletowo (bez zielonego). Chyba wiele nie da się tu zrobić.
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości