Zachęcam do obejrzenia kulisów tworzenia narzędzi "Zarządzania Ruchem", jak to wygląda od kuchni. Informacje od programistów #2
Jak poprzednio, tak i tym razem pozwoliłem sobie na wykonanie kilkunastu według mnie ciekawych ujęć z filmu "Zarządzanie Ruchem". Dzieje się naprawdę dużo. Trzeba przyznać, że Colossal Order Ltd ma niesamowity rozmach. Z każdym kolejnym dziennikiem dev, i interesującymi filmikami możemy zobaczyć coraz to więcej szczegółów. A może Wy coś jeszcze ciekawego zauważyliście? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach
Noc i zmieniające się światła drogowe, będą miały wpływ na ryzykowne zachowania kierowców. Niektórzy obywatele mogą w ostatniej sekundzie przejeżdżać przez skrzyżowanie, zanim sygnalizacja świetlna zmieni się na kolor czerwony.
Mamy całkiem niesamowity widoczek na główną ulicę miasta, które tętni życiem. Swoją drogą będzie można robić ciekawe ujęcia kamerą.
Kolejne ciekawe ujęcie widziane oczami przechodnia z innego miasta na Manhattan.
Miasto wielu autostrad. Może by tak uspokoić ruch i wybudować jakiś park? Panel drogowy wskaże ogólny stan natężenia ruchu całego miasta, z którego wyczytamy wiele przydatnych informacji lub możemy przyjrzeć się jak ten ruch wygląda na interesującej nas drodze.
Praca ciężka, ale śmieci trzeba zebrać, żeby nasze miasto w nich nie utonęło. Pewne rodzaje usług miejskich jak śmieciarki, karetki, policja itd. pozwolą graczowi przypisać dany pojazd do dzielnicy lub miasta w domyśle. Dzięki tej funkcji łatwiej będzie kontrolować i zarządzać miastem.
Po naszym mieście będą latały helikoptery straży pożarnej i gasiły pożary.
Trochę tłoczno w tym mieście
Taki tam widoczek z budynku na ulicę i parking. Gracz będzie mógł ustalić ceny za parkowanie.
Każdy Cim ma cel. Może zaparkować auto na parkingu i wyruszyć w dalszą drogę pieszo lub komunikacją miejską. Zdecydowanie przydałby się rower...jest tu może jaka stacja rowerowa?????
Patrol policyjny w gotowości... By dotrzeć do celu pojazdy uprzywilejowane będą mogły skracać sobie drogę np: zawracając.
Widok na linię tramwajową będzie bardziej szczegółowy. Cimy będą płacić za komunikację miejską, a gracz ustali cenę biletów.
Widok na stłuczkę. Cimy będą musiały uważać na szalonych kierowców. Do wypadków będzie dochodziło, gdy stan dróg i warunki oświetleniowe będą kiepskie. Wpływ będzie też miała zła pogoda oraz klęski żywiołowe.
Niestety to już kolejna stłuczka w tym mieście, a czarne auto stojące za wozem policyjnym będzie musiało znaleźć alternatywną drogę. Wypadki mogą występować, gdy auto straci kontrolę na drodze.
Karetka wjeżdża na teren szpitala, by szybko móc przekazać poszkodowanego cima w fachowe ręce pracowników szpitala. Pojazdy uprzywilejowane w niektórych przypadkach będą podejmować bardziej ryzykowne decyzje w ruchu drogowym, aby szybciej dotrzeć do celu.
Można śledzić poczynania Twoich cimów i patrzeć dokąd zmierzają. Koszt odnajdywania ścieżki oparty jest na czterech czynnikach: czas, komfort, pieniądze, zachowanie.
W tym wypadku będzie można przydzielać służby, by patrolowały lub dbały o wybraną przez nas dzielnicę lub miasto w domyśle.
Nasza dzielnica lub miasto może teraz spokojnie spać. Dzielni strażacy ugaszą każdy pożar. Gracz ma teraz większy wpływ na zarządzanie służbami.
Granice miasta kiedyś muszą się skończyć. Dokąd więc zmierzasz?? A do Colossal City W Cities Skylines II ruch będzie odbywał się między innymi miastami jeżeli będzie połączenie zewnętrzne jednego miasta z drugim. Spowoduje to większy ruch w Twoim mieście, chyba że cimy znajdą tańszą i szybszą trasę przez miasto zamiast jednej z autostrad.
Jak poprzednio, tak i tym razem pozwoliłem sobie na wykonanie kilkunastu według mnie ciekawych ujęć z filmu "Zarządzanie Ruchem". Dzieje się naprawdę dużo. Trzeba przyznać, że Colossal Order Ltd ma niesamowity rozmach. Z każdym kolejnym dziennikiem dev, i interesującymi filmikami możemy zobaczyć coraz to więcej szczegółów. A może Wy coś jeszcze ciekawego zauważyliście? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach
Noc i zmieniające się światła drogowe, będą miały wpływ na ryzykowne zachowania kierowców. Niektórzy obywatele mogą w ostatniej sekundzie przejeżdżać przez skrzyżowanie, zanim sygnalizacja świetlna zmieni się na kolor czerwony.
Mamy całkiem niesamowity widoczek na główną ulicę miasta, które tętni życiem. Swoją drogą będzie można robić ciekawe ujęcia kamerą.
Kolejne ciekawe ujęcie widziane oczami przechodnia z innego miasta na Manhattan.
Miasto wielu autostrad. Może by tak uspokoić ruch i wybudować jakiś park? Panel drogowy wskaże ogólny stan natężenia ruchu całego miasta, z którego wyczytamy wiele przydatnych informacji lub możemy przyjrzeć się jak ten ruch wygląda na interesującej nas drodze.
Praca ciężka, ale śmieci trzeba zebrać, żeby nasze miasto w nich nie utonęło. Pewne rodzaje usług miejskich jak śmieciarki, karetki, policja itd. pozwolą graczowi przypisać dany pojazd do dzielnicy lub miasta w domyśle. Dzięki tej funkcji łatwiej będzie kontrolować i zarządzać miastem.
Po naszym mieście będą latały helikoptery straży pożarnej i gasiły pożary.
Trochę tłoczno w tym mieście
Taki tam widoczek z budynku na ulicę i parking. Gracz będzie mógł ustalić ceny za parkowanie.
Każdy Cim ma cel. Może zaparkować auto na parkingu i wyruszyć w dalszą drogę pieszo lub komunikacją miejską. Zdecydowanie przydałby się rower...jest tu może jaka stacja rowerowa?????
Patrol policyjny w gotowości... By dotrzeć do celu pojazdy uprzywilejowane będą mogły skracać sobie drogę np: zawracając.
Widok na linię tramwajową będzie bardziej szczegółowy. Cimy będą płacić za komunikację miejską, a gracz ustali cenę biletów.
Widok na stłuczkę. Cimy będą musiały uważać na szalonych kierowców. Do wypadków będzie dochodziło, gdy stan dróg i warunki oświetleniowe będą kiepskie. Wpływ będzie też miała zła pogoda oraz klęski żywiołowe.
Niestety to już kolejna stłuczka w tym mieście, a czarne auto stojące za wozem policyjnym będzie musiało znaleźć alternatywną drogę. Wypadki mogą występować, gdy auto straci kontrolę na drodze.
Karetka wjeżdża na teren szpitala, by szybko móc przekazać poszkodowanego cima w fachowe ręce pracowników szpitala. Pojazdy uprzywilejowane w niektórych przypadkach będą podejmować bardziej ryzykowne decyzje w ruchu drogowym, aby szybciej dotrzeć do celu.
Można śledzić poczynania Twoich cimów i patrzeć dokąd zmierzają. Koszt odnajdywania ścieżki oparty jest na czterech czynnikach: czas, komfort, pieniądze, zachowanie.
W tym wypadku będzie można przydzielać służby, by patrolowały lub dbały o wybraną przez nas dzielnicę lub miasto w domyśle.
Nasza dzielnica lub miasto może teraz spokojnie spać. Dzielni strażacy ugaszą każdy pożar. Gracz ma teraz większy wpływ na zarządzanie służbami.
Granice miasta kiedyś muszą się skończyć. Dokąd więc zmierzasz?? A do Colossal City W Cities Skylines II ruch będzie odbywał się między innymi miastami jeżeli będzie połączenie zewnętrzne jednego miasta z drugim. Spowoduje to większy ruch w Twoim mieście, chyba że cimy znajdą tańszą i szybszą trasę przez miasto zamiast jednej z autostrad.