Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - drugi livestream!
#21
Dokładnie. Pamiętam pierwszy trailer, gdzie praktycznie było kilka budynków tworzących duże miasto (powtarzalność niesamowicie duża) a po dwóch miesiącach juz widać progess w tym temacie. To tylko kwestia czasu aż gra zacznie nabierać kształtu. Nie ma się co też oszukiwać, że twórcy pokażą nam całą grę od A do Z przed premierą. W mojej ocenie to bez sensu, chciałbym jakiś element miłego zaskoczenia po zakupie i rozpoczęciu zabawy niż podane wszystko na tacy Smile
Tak jak pisałem wcześniej. Trzeba wziąć pod uwagę, że to jest mały team, bardzo mały w porównaniu do innych deweloperów. Takie SimCity2013 tworzyło pewnie ze 40 albo i więcej osób a w mojej ocenie CS wygląda w fazie alpha o wiele lepiej niż tamta grą (przynajmniej pod względem graficznym) a tworzy ją obecnie 10 osób z tego co mówili podczas drugiego pokazu. W związku z tym ja nie oczekuję niesamowicie rozbudowanej gry, bo to zwyczajnie niemożliwe, dlatego też tworzą ją praktycznie w całości modyfikowalną, aby gracze rozwinęli ją w kierunku jaki chcemy (co ważne przy dalszym wsparciu ludzi z Colossal, chcę w to wierzyć Wink )
  Odpowiedz
#22
Jest znaczny progres niż by się wydawało. To SimCity w czasie pokazów tak nie wyglądało jak wygląda ta gra. W zasadzie od pokazu do wydania SimCity praktycznie nic się nie zmieniło, pomijając wydanie aktualizacji, które prawie nic nie wnosiły albo psuły. Jedynie co im się wtedy udało to wydanie obiektów kultu i możliwość budowy dróg na estakadach i w rowie. Ale to aż tyle. Nawet nie wspierają tej gry DLC czego w ogóle nie jestem w stanie zrozumieć.
Z kolei Skylines to coś czego wręcz nie mogę sobie wyobrazić albo zacznę się tak szczypać, że w końcu poczuje ból, przetrę oczy i stwierdzę: czegoś takiego nie było jeszcze. Pomijając oczywiście jeszcze te liczne błędy, które choć rażą to szybko można o nich zapomnieć. Ciężko uwierzyć, że to tak mały team to tworzy. Wyczarowali nam fajną gierkę. A widać chcą zrobić na prawdę coś niesamowitego. Przypuszczalnie będzie to jeden z najlepszych symulatorów miasta. Nie wydaje mi się, by ktoś chciał powtórzyć w najbliższym czasie ten sukces jaki ma w tej chwili Skylines. Pewnie minie czasu nim powstanie nowy symulator. Chyba, że obudzi się konkurencja.
Tak jeszcze pozwoliłem sobie przeglądnąć livestream. I muszę dodać, że niektóre budynki mogłyby być większe bo sprawiają wrażenie nieproporcjonalnych.
  Odpowiedz
#23
Założe się, że zaraz po wydaniu zaczną bardzo szybko wychodzić nowe budynki od graczy, które zastąpią te oryginalne.Nie oszukujmy się, moder może spędzić nad jednym budynkiem kilka tygodni, oni pewnie mają o wiele mniej czasu Frown Przypominacie sobie jak wyglądało oryginalne SimCity 4 bez żadnych modów? A jak wygląda teraz? Wyobraźmy sobie, że Skylines będzie solidną i interesującą symulacją miasta, która zainteresują się gracze i moderzy. Jak będzie wyglądać chociażby za 3 lata? Smile
  Odpowiedz
#24
To, że pracuje ich tam 10 nie oznacza, że będziemy musieli im wiele rzeczy wybaczać. Chcecie powiedzieć, że porwali się z motyką na Słońce? - wiedząc, że chcą coś takiego zrobić równie dobrze mogli to zacząć robić 2 lata temu lub dać sobie 2 lata na tą gre...

Szczerze przyznam, że i mnie delikatnie mówiąc denerwowało jak skakali tą kamerą co chwilę jak poparzeni, a wygląd tych miast zrobionych "od tak" też nie był za ciekawy do takiego pokazu (te zawijane drogi, tysiące mostów i estakad). Livestream, który prowadziła kobieta był o dużo czytelniejszy w przekazie. Ja osobiście też od pierwszego livestreamu nie zauważyłem jakiś dużych/nowych zmian... oprócz pokazania komunikacji miejskiej i tych dzielnic jako nowości.

Jakie interakcje między ludzmi były widoczne w grze? Smile
  Odpowiedz
#25
Dziś spojrzałem na tą gre trochę bardziej krytycznym okiem - nadszedł najwyższy czas! Duży uśmiech
Podkreślam jednak cały czas, że widzę w tej grze OGROMNY potencjał, a czas (a z nim moderzy) zrobi jej dobrze i tak :!: .
  Odpowiedz
#26
Ja podobnie, da się zauważyć jeszcze sporo do poprawy.
Zgadzam się z Tobą w 100%, ja nikogo nie chcę bronić bo twórcy doskonale zdają sobie sprawę co robią i za co się zabrali. Mam na myśli, że gra jest w wersji alpha i ZAZWYCZAJ nie pokazuje się publicznie tak dużej ilości treści w tak wczesnym stadium rozwoju gry, co zresztą sami twórcy przyznali. Zależy im jednak na opinii fanów, ich uwagach i wskazówkach. Ocenianie gry w chwili obecnej nie ma sensu, bo jest ona nieskończona, ale udzielanie opinii, uwag itd co do tego w jakim kierunku ma iść jej rozwój to już tak, szczególnie deweloperom Wink
  Odpowiedz
#27
Kamil_N napisał(a):To, że pracuje ich tam 10 nie oznacza, że będziemy musieli im wiele rzeczy wybaczać. Chcecie powiedzieć, że porwali się z motyką na Słońce? - wiedząc, że chcą coś takiego zrobić równie dobrze mogli to zacząć robić 2 lata temu lub dać sobie 2 lata na tą gre...

Szczerze przyznam, że i mnie delikatnie mówiąc denerwowało jak skakali tą kamerą co chwilę jak poparzeni, a wygląd tych miast zrobionych "od tak" też nie był za ciekawy do takiego pokazu (te zawijane drogi, tysiące mostów i estakad). Livestrem, który prowadziła kobieta był o dużo czytelniejszy w przekazie. Ja osobiście też od pierwszego livestremu nie zauważyłem jakiś dużych/nowych zmian... oprócz pokazania komunikacji miejskiej i tych dzielnic jako nowości.

Jakie interakcje między ludzmi były widoczne w grze? Smile

Fakt też uważam, że tamta Pani lepiej to poprowadziła jakoś tak bardziej przejrzyście. I to skakanie o którym też wspominałem wcześniej bardzo mnie denerwowało. W sumie ta Pani też robiła podobnie, ale nie odbywało się to tak jak na dzisiejszym livestreamie z Panem. Dużo rzeczy potrafiło denerwować, ale też było całkiem sporo, które urzekały. Interakcje jako tako można zauważyć na tym co wrzuciłem dzisiaj. Taki pokazowy krótki filmik. Nic wielkiego, ale ma się wrażenie że ta interakcja jest. A zmiany - ja je zauważyłem. Trochę ich było. Mam na myśli efekty wizualne i takie drobne szczególiki.
  Odpowiedz
#28
Cóż my innego w tym momencie robimy jak nie udzielamy opini i oceniamy to co nam pokazano Wink Jeżeli jest krytyka to z pewnością zasłużona, nie bedziemy przeciesz udawać, że jest kolorowo - i nikt nam też nie będzie mydlił oczu (piję do SC2013). Ja np. nie zauważyłem dużego progresu w sferze wizualnej od pierwszego livestremu - zdaję sobie też jednak sprawę z tego, że dopieszczanie tekstur to pewnie ostatnie elementy w ich napiętym grafiku. Nie wiem jak Wam, ale ja bez wahania wiele budynków (a co za tym idzie i tekstur) zabrałbym z ich wcześniejszej gry Cities in Motion 1 - po co sobie życie utrudniać, jak można importować coś co było naprawdę dobre estetycznie!?
  Odpowiedz
#29
Marov napisał(a):Nic wielkiego, ale ma się wrażenie że ta interakcja jest. A zmiany - ja je zauważyłem. Trochę ich było. Mam na myśli efekty wizualne i takie drobne szczególiki.
Jakieś konkrety zatem poproszę Smile
  Odpowiedz
#30
Pytanie tylko czy da radę. Cities Skylines używa już innego silnika niż CiM. Nie znam się na tym kompletnie dlatego się nie wypowiadam, ale jeśli istnieje taka możliwość to mam nadzieję, że z niej skorzystają! Dopieszczanie tekstur, animacji itp to na pewno będzie ich ostatnia rzecz nad którą będą pracować, sami tak stwierdzili.
Po SC2013 praktycznie każdy jest ostrożny w ocenie i podchodzi do nowego tytułu z dużo większym dystansem, nie ma się co dziwić. Ale tak naprawdę dla każdego gra będzie inna w odbiorze i twórcy nie zadowolą wszystkim. City builder to temat woda i zawsze znajdziemy coś co mozna poprawić, co można dodać, co w grze być powinno a czego nie, w szczególności jak spoglądamy na SC4 z 11letnim dorobkiem modów.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości