Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - nasze oczekiwania
#51
Moim zdaniem w ogóle nie należy traktować poważnie produktu Cities XXL... jedyna rzecz która ulegnie zmianie i być może zostanie zauważona to wygląd nieba i optymalizacja gry.
Poza tym... to jedynie symulator budowy miasta i nie ma nic wspólnego z zarządzaniem etc. Tak jak powiedział przedmówca: ludzie w grze wyglądają jak karykatury i snująsię bez sensu.... bo nie ma tam przecież żadnego silnika gry przyczynowo-skutkowego. Stawiając np. straż pożarną nie możemy liczyć na akcje gaśnicze/realny wpływ jednostki na życie mieszkańców, ale jedynie na zwykłą statystykę. Jest tam prosta zasada: MIESZKAŃCY NIE SĄ ZADOWOLENI Z LICZBY SKLEPÓW = STAWIANIE WIĘKSZEJ LICZBY SKLEPÓW. I na takiej mechanice to się kończy. Ale np. nie zobaczymy jak ludzie idą do sklepu,jak dostarczany jest towar, jaki ma to wpływ na gęstość zaludnienia, ruch na drogach etc.

Zatem liczę jedynie na produkt Cities Skylines, że wreszcie będzie to gra o budowie i zarządzaniu miastem z prawdziwego zdarzenia a nie jak u konkurentów: stawianie klocków (budynków) dla graczy o średniej wieku 6 lat.
  Odpowiedz
#52
No niestety tylko cities skylines jest sensownym produktem od czasów simcity 4. Frown ale przynajmniej jest na co czekać i będziemy mam nadzieje też grać jednym miastem tygodniami, a nie tylko godzinami Smile
  Odpowiedz
#53
Liczę, że gra będzie dobrze zoptymalizowana.
Jak już powiedziane zostało, mam nadzieję że miasto będzie żyło. Będą pożary, strajki, jakieś napady rabunkowe.
  Odpowiedz
#54
Pawel napisał(a):Cities XL - mapy 10 X większe niż w Simcity tj 16 km kwadratowych
Cities: Skylines - mapy dwa razy większe niż w Cities XL - tj 32 km kwadratowe (z możliwością powięksenia, jeśli Twój sprzęt na to pozwoli do max 100km kwadroatowych)


Witaj cię Paweł!
Mam kilka uwag, dotyczących rozmiarów map Cities XL 2011/2012/Platinum i Cities Skyline.
Otóż tu Bartek pisze o rozmiarach mapek z SimCity 2013.

( Bartek » 06 lis 2014, 11:23
Zaczynamy grę na kwadracie 2x2, czyli tyle ile wynosi kwadrat w SimCity 2013.)

Jeśli kwadrat w CS2013 jest 2x2 km to wynika że to 4 km2, Ty piszesz że mapy w CXL w 10x razy większe
niż w SC 2013 czyli 4 km2 razy 10= wynosi 40 km2, a nie 16 jak napisałeś!
Ale prawda jest taka, że nawet to nie jest prawdziwe, ponieważ długość stron map w CXL jest 10.5km na 10.5 km, to można spokojnie wymierzyć drogami!
Przykład, bierzemy mapę w miarę płaską, Paryż i budujemy drogę od jednego końca mapy do drugiego, nie przerywając, w jednym kawałku. Więc mamy obszar wielkości 110 km2.
A co do całej mapy Cities Skyline 25 kwadratów o wielkości 2x2, czyli 4 km2 X 25 daje 100 km2 możliwego obszary przy dobrym sprzęcie. Więc mapy przy optymalnej zapewnionej grywalności na razie są 32 km2 czyli prawie w 3 razy mniejsze od tych w Cities XL.
Tu info źródło: http://citiesxl.wikia.com/wiki/Map
Pozdrawiam
Gabi
  Odpowiedz
#55
Witam.
Oboje mamy rację.
Ja korzystałem z innych źródeł.
Generalnie nie da się tych samych gier porównać do siebie. Np. w Cities bardzo szybko zapełnia się "kwadraciki", podejrzewam, że znacznie dłużej zajmie nam zapełnienie takiej samej powierzchni mapy na Cities Skylines, niż na Cities XL.

Wyliczenie miało tylko uspokoić, że mapy w Cities Skylines będą o wiele większe, niż w SC.

PS. Serdecznie witam na forum i zachęcam do dyskusji Smile
  Odpowiedz
#56
Witaj Paweł! Smile
Myślę że najpierw trzeba zagrać w tą nową Cities Skyline zanim stwierdzimy jak sie zapełniają jej mapy, natomiast jeśli chodzi o CXL to grając normalnie na jej mapach nigdy je nie dałam rady wypełnić po brzegi, tam sporo przestrzeni no i inny tryb budowy niż w zakładanej CS. Smile
  Odpowiedz
#57
Mam nadzieje ze w Skylines zobacze normalna autostrade i bede mogl ja budowac.Mam nadzieje na w miare realistyczna kolej,metro naturalnie podziemne jak i naziemne Przykladowo nad ulica jak przykladowo w Nowym Yorku oraz ze uda sie nareszcie zbudowac male miasteczka czy tez miesciny.
Mysle ze dobrze by ylo udostepnic flore roznego rodzaju jak zrobili to moderzy w Simcity 4 od trawki po krzaczki drzewa w zaleznosci od regionu.oczywiscie mam nadzieje ze bedzie otwarta na moderow
To tyle..na razie
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#58
w cities skylines będzie można robić i duże metropolie i sieci miasteczek i małych miast i łączyć je autostradami i systemem koleji. a co do metra to zdaje mi się że będzie można budować metro podziemne jak i nadziemne. Ja osobiście chciałbym móc budować drogi z bus-pasami i linie tramwajowe Smile
  Odpowiedz
#59
Te ostatnie jak tramwaj, czy bus-pasy będę dostępne po premierze. W jakiej formie jeszcze nie wiadomo. Być może developer wyda DLC, albo jakiś dodatek o komunikacji. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Oczywiście developer ma nasze uwagi na sercu Smile.
  Odpowiedz
#60
Na szczęście oni tak nie olewają graczy jak ci od SC 2013, a jakby się pojawił taki dodatek czy DLC to odrazu kupię Smile .podoba mi się że tutaj komunikacja nie będzie tak słabo dopracowana jak w SC tylko będą linie, bilety z których można nawet zarabiać jak dobrze pójdzie Smile . Szkoda mi tylko było tych tramwaji których nie ma praktycznie w żadnym symulatorze miasta(a jak jest to nie ma metra Zdezorientowanyhock: ) tak więc cieszę się że będzie jakiś DLC z tym albo dodatek Wink .
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości