Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - nasze oczekiwania
#1
Jakie są Wasze oczekiwania w stosunku do nowej gry?
jeśli chodzi o mnie to przede wszystkim dobra symulacja, mechanika gry i pełne wsparcie dla rozbudowy.
Realizm w grze jaką jest budowa miasta jest też dla mnie ważny ale wszystko w granicach możliwości, dlatego też nie oczekuję modułowych portów morskich, lotnisk w momencie premiery. Od tego będą dodatki, DLC itd. Przez ostatnie lata grając w SimCity 4 i Cities XL budowałem swoje miasta tak szczegółowo, że samodzielnie stawiałem każdy budynek i po pewnym czasie poczułem się, że gram w puzzle albo pracuje w jakimś programie graficznym. Zdecydowanie mnie to już znudziło, dlatego teraz nastawiony jestem w 100% na symulację! Jasne, że jeśli pojawią się dodatki w postaci nowych budynków czy innych ulepszeń to je zastosuję ale nie mam zamiaru stawiać wszystko po kolei od samego początku. Chce patrzeć jak moje miasto się rozwija od małej wioski do metropolii, lubie widok przemykających samochodów, tłumy ludzi na ulicach, turystów siedziących w knajpach przy ulicy, rusztowań i żurawi budowlanych, autobusów zabierających ludzi, pociagów wjeżdząjących na dworzec i ciężarówek wyjeżdząjących z fabryk. W związku z tym chciałbym gry w miarę szczegółowej, bo takie detale cieszą dużo bardziej niż mechaniczne budowanie miasta i stawianie budynków pojedyńczo, według mnie. Ważne jest aby to wszystko nie było tylko aspektem wizualnym ale w miarę mozliwości prawdziwą symulacją. Chciałbym też widzieć bezpośredni efekt moich działań ekonomicznych i politycznych na ulicach miasta, czyli mieć kontrolę nad kierunkiem w którym rozwijam miasto ale także kontrole nad zabudową w mieście, aby przypadkowe wieżowce nie pojawiały się wśród malutkich domków (ala SC2013). No i dobrze byłoby gdyby Colossal nie porzucił swojego tytułu zaraz po premierze, czyli rozwijali wspólnie z nami grę przez nastepne lata. Smile
  Odpowiedz
#2
Też stawiam na symulację. Marzy mi się, aby gra była dopracowana, poprostu żeby można było w nią grać, aby nie wyświetlały się informację o braku pracowników, kiedy w mieście jest duże bezrobocie itd.
Chciałbym, aby każde miasto było połączone z innymi miastami na świecie. Aby można było kupować i sprzedawać wyprodukowane produkty innym, po cenach zgodnymi z zasadami ekonomii, aby można było wyprodukować każde dobro spotykane w życiu codziennym, od musztardy po samochody, rakiety itd. Wtedy każde miasto by się w czymś specjalizowało.
Chciałbym też, aby była możliwość zaglądnięcia do wnętrzna każdego budynku....
  Odpowiedz
#3
No tak ważne jest to, żeby gra nie była zbugowana. W Sc2013 na przemian miałem komunikaty: wysokie bezrobocie i niedobory pracowników.... Życzyłbym sobie też aby dane o mieście i jego mieszkańcach były wyczerpujące, tak aby mieć nad wszystkim kontrolę.
  Odpowiedz
#4
Widzę, że ponosi co niektórych ogromna fantazja - ale to fajnie. Zgadzam się co do dobrego zbugowania, oraz wyświetlania jak najbardziej realnych danych statystyk. Fajnie byłoby widzieć coś takiego jak "Archiwum" gdzie mielibyśmy wgląd na demografię, gospodarkę, finanse etc. do wielu lat wstecz. Dodanie funkcji "kultura" tzn. budowanie oper, filharmonii, teatrów, bibliotek itp. przy czym aby było można mieć wpływ na rodzaj spektakli, liczbe zatrudnionych, zapraszanie gwiazd i organizowanie różnego rodzaju festiwali, które ściągałyby turystów do miasta. Ogromnym minusem Sim City 3000, 4 czy SC2013 było potraktowanie komunikacji miejskiej po macoszemu, samo postawienie przystanku i obserwowanie jak autobus jeździ jak mu się tylko podoba nie było za mądre. Tak więc linie, linie i jeszcze raz linie!. Ścieżki rowerowe, bus pasy, tramwaje!,trolejbusy, kolej nadziemna, promy, może bryczki? (wożące turystów po starym mieście). Religia i kościoły - to również można by było jakoś rozwinąć, a nie stawiać od tak; (jakieś statystyki za tym idące). NIe wiem czy wychwyciliście, ale na materiałach filmowych z rozgrywki można było zobaczyć czarne karawany podjeżdzające pod domy nad którymi migotała ikona trupiej czaszki - to jest bardzo ciekawe/nowe rozwiązanie! Cmentarze równiez pojawiają się w zakładce szpital, W miastach ludzie się rodzą, ale i umierają dlatego i to powinno być zawarte w statystykach, abyśmy wiedzieli ile w naszych miastach (albo nawet konkretnych szpitalach) w danym miesiącu/roku ludzi się urodziło, a ile odeszło z tamtego cyber świata. Byśmy mogli mieć wpływ na poszczególne szpitale, aby je specjalizować i tak oto powstawałyby Kliniki Okulistyczne, Szpitale Uniwersyteckie, dla ludzi starych jak i młodych etc.
  Odpowiedz
#5
Tak przyznaje, że cmentarze, karawany to bardzo dobry pomysł! Pewnie cmentarz będzie się zapełniać systematycznie w zależności ile zgonów jest w mieście. Ciekawe rozwiązanie.
Można też było zauważyć pożary podczas rozgrywki co mnie bardzo cieszy, także jakies tam losowe zdarzenia pewnie będą, podobnie jak karetki i ich odgłos no i przede wszystkim to, że realistycznie podjeżdżają pod dom, zabierają pacjenta i wracają do szpitala - dla mnie WOW. To powoduje, że miasto nie wydaje się jedynie senną sielanką.
To co zrobiło na mnie do tej pory szczególne wrażenie to fizyka wody (genialne!), drzewa a nawet trawa falujące na wietrze, swoboda poruszania kamerą oraz efekty poruszającej się mgiełki oraz odgłosy jakie wydaje miasto podczas przybliżenia. Nie są jednostajne i wciąż te same. Jak na alpha całkiem nieźle.
  Odpowiedz
#6
Nowe info od deweloperów jest takie, że miasto możemy podzielić dowolnie jak tylko chcemy na dzielnice i nadać im taki charakter jaki chcemy np poprzez politykę. Dodatkowo możemy określić wysokość zabudowy w danej dzielnicy oraz zablokować dalszą ekspansję (o kolejne poziomy 1-5, np możemy określić, że wysoka gęstość chcemy rozwijać tylko do 3 poziomu) budynków w poszczególnych dzielnicach lub na całej mapie (i wtedy kamienice nie rozwijają się do wieżowców).
Uważam to za kolejną nowość w stosunku do innych gier, zapowiada się jak dla mnie miodnie.
  Odpowiedz
#7
Tak, ta informacja brzmi ciekawie... też trzymam kciuki.
  Odpowiedz
#8
Bartek postarałeś się uzyskać więcej informacji na temat zagospodarowania przestrzennego (ustalanie wysokości budynków, wstrzymanie dalszej ich rozbudowy) tak jak obiecałeś. Fajna sprawa. Czyli mamy coś zupełnie nowego, co rzeczywiście nie było spotykane w takich symulatorach. Pełna kontrola nad miastem to coś czego smakosze tych gier kochają. Niesamowita sprawa. Smile
  Odpowiedz
#9
Już niedługo nowy livestream, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, mam nadzieję, że zobaczymy coś nowego, choć z uwagi, że wciąż jest to alpha zbyt wielu rzeczy nie ujawnią Wink Choć może to i dobrze, bo z większą niecierpliwością czeka się na następne info.
  Odpowiedz
#10
Bardzo dobra informacja Smile Czyli można się doczekać kolejnego filmu. Ciekaw jestem co pokażą. Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości