Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Ilość dodatków a stabilność gry.
#11
A ja mam tylko kilka modyfikacji, traffic president, modyfikację na większośśc ilość dróg i na edycję terenu i ciągnie mi powyżej 6 GB, ale za to tekstury mam na maxa ustawione, a moje miasto ma niecałe 6 tysięcy mieszkańców....
  Odpowiedz
#12
(21-02-2016, 19:56)Pawel napisał(a): A ja mam tylko kilka modyfikacji, traffic president, modyfikację na większośśc ilość dróg i na edycję terenu i ciągnie mi powyżej 6 GB, ale za to tekstury mam na maxa ustawione, a moje miasto ma niecałe 6 tysięcy mieszkańców....

wiem ze zadaje byc moze glupie pytania ale co to znaczy na max ustawione tekstury ?
chodzi o ustawienia graficzne podczas gry? - te mam na maxa - ilosc detali itp
  Odpowiedz
#13
w grze - opcje - grafika wszystko na max + duża rozdzielczość, bo mam duzy monitor
  Odpowiedz
#14
(21-02-2016, 20:28)Pawel napisał(a): w grze - opcje - grafika wszystko na max + duża rozdzielczość, bo mam duzy monitor

no to tez tak mam Smile
  Odpowiedz
#15
ja mam 720 obiektów z warsztatu. Zapisane miasto wczytywało się 10-15 minut. Teraz zmniejszyłem ustawienia na średnie i wyraźnie wszystko szybciej się dzieje. Swoją drogą nawet na niższych ustawieniach gra wygląda naprawdę fajnie.
  Odpowiedz
#16
Tak sobie pomyślałem po przeczytaniu posta marcinabvb- czy jeśli przed zapisem i wyjściem z gry zmniejszę ustawienia graficzne do minimum to przy kolejnym wczytywaniu save\a gra załaduje mi się szybciej niż to wspomniane 10-15 min?

  Odpowiedz
#17
może i będzie szybciej, ale jak będziesz chciał zwiększyć tekstury, to trochę sobie poczekasz Wink
  Odpowiedz
#18
(21-02-2016, 22:00)lulok napisał(a): Tak sobie pomyślałem po przeczytaniu posta marcinabvb- czy jeśli przed zapisem i wyjściem z gry zmniejszę ustawienia graficzne do minimum to przy kolejnym wczytywaniu save\a gra załaduje mi się szybciej niż to wspomniane 10-15 min?

U mnie jak coś zmieniam w ustawieniach graficznych z poziomu miasta to zawsze kończy się to wywaleniem do pulpitu. Może po prostu zanim wczytasz miasto zmień w menu poziom grafiki i powinno wszystko lepiej działać.
  Odpowiedz
#19
(21-02-2016, 18:53)istari napisał(a): Cześć.

Mam do Was pytanie.
Ile posiadacie obserwowanych produktów z warsztatu? Zauważyłem, że u mnie powyżej 700 produktów gra przestaje się włączać...
Pousuwałem kilka budynków i okazuje się, że tak do 700 sztuk jest wszystko OK i stabilnie.
Czy jest jakiś limit na ilość obserwowanych produktów w grze, który umożliwia nam jej swobodne odpalenie czy może po prostu tylko niektóre obiekty, mogą grę wywalać do pulpitu, lub uniemożliwiać jej włączenie?

A wy ile posiadacie zassanych budynków, pojazdów, modów etc.? Ciekawe mnie jakie standardowe ilości wchodzę w grę u innych graczy Smile

Jeśli macie chęć to napiszcie z jakich modów korzystacie + ile dodatkowych elementów ściągnęliście z Warsztatu, tylko proszę Was o dokładność, gdyż dopasowanie ilości do stabilności gry jest wręcz frustrujące. Powinien powstać jakiś mod, który umożliwia podgląd stabilności gry z zassanymi dodatkami, jakiś wykres gdzie zbliża się to do wartości krytycznej etc.


Pozdrowienia! Smile

(21-02-2016, 19:08)Pawel napisał(a): Tutaj nie chodzi o ilość dodatków, ale o ich jakość. Zależy od tego, jak budynek został zaprojektowany. Czasem jeden obiekt może rozwalić Ci całą grę.
Fajnym pomysłem będzie sprawdzenie jakości obiektów i stworzenie zaufanej listy. Dzięki za podsunięcie pomysłu, bo szykuję się do ciekawej modyfikacji forum Wink

Z tego co czytałem, to za mody odpowiada pamięć RAM i można powiedzieć, że ręcznie wczytuje ona każdy mod po kolei podczas wczytywania gry. Zatem jeśli masz np. 500 modów i gra jeszcze Ci się wczytuje to przy 501 może się już wykrzaczyć. W takim wypadku musisz wpierw coś usunąć, żeby móc dodać coś nowego. U mnie przy 8 GB RAM-u mogę mieć około 825 modów. Niestety przy takiej liczbie modów gra uruchamia mi się ponad 20 minut i na początku mocno się tnie, lecz w późniejszej fazie gry nie ma problemów nawet przy miastach z liczbą ludności około 300 tys.
Podążając za tym co napisałem, testowałem fakt, czy gra uruchomi się z większą liczbą modów niż te 825 czy nie i z moich doświadczeń wynika, że jeśli jest ich za dużo gra się po prostu nie włączy i trzeba zredukować ich liczbę do maksymalnej jaką można mieć. Zatem wydaje mi się, że zależy to głównie od ilości a nie jakości modów.
  Odpowiedz
#20
Pytanie zupełnie bez sensu bo to zależy od kompa (no i jakości modów o czym wspomniał Paweł):
15 sek start (do menu) i 47 sek wczytanie gry ale...
mam Cities Skylines na SSD i dopiero zaczynam (miasto 7000, sama gra włączona zajmuje 5,5GB)
modów póki co 935, 0,97 GB. Na razie zero problemów (przy 200k mieszkańców i/lub 2k modów będzie na pewno dłużej)

Mam SSD i 16GB RAMu i i5 4690K
Jak miałem 8GB i nieco większe miasto to już pamięci zaczynało brakowac i miasto się wczytywało długo (ale to może był jakiś kiepski mod)
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości