Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Jak zrobić "wąski" kanał?
#1
Mam pewne pytanie, usiłuje zrobić w citiskach kanał Raduni, który jest w niektórych miejscach cholernie wąski a jak wiadomo citiski nie lubią czegoś takiego (albo ja nie znam żadnego sposobu na to).
Aktualnie "poradziłem" sobie z tym tak, że na dno kanału dałem droge. Dzięki temu ziemia nie wystaje z brzegów kanału. Jednak po zalaniu tego woda zaraz będzie mi krzyczeć że powódź albo droga się zniszczy... Więc jest to rozwiązanie raczej bardzo chwilowe. Tak więc, w jaki sposób zrobić wąski kanał tak, by nie wystawała ziemia oraz żeby ogólnie ładnie to wyglądało? Poniżej daje screeny, sorry że telefonem ale odpalenie chroma na kompie wraz z włączonymi citiskami groziłoby wybuchem xD
[Obrazek: ZV6wHl1.jpg][Obrazek: 3DnrjND.jpg]

Do tego dochodzi kolejne pytanie. Jak na widocznej na pierwszym screenie wyspie dodać roślinność? Teren jest oczywiście dużo niżej, "wyspa" ta to tylko ściany przykryte ploppable asphalt-em a rośliny zawsze zjeżdżają mi do poziomu terenu... Jak je "podnieść?"
  Odpowiedz
#2
wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/my...pid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa)

(06-10-2019, 17:04)garfield napisał(a): wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/my...pid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa)
generalnie w cities nigdy nic nie jest takie na jakie wyglada i najczesciej wszystko polega nie na tym ze cos jest takie jakie chcesz, tylko na zakryciu tego czego nie chcesz Duży uśmiech
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
#3
Okej, drzewa wystarczająco długie by wystawały ponad powierzchnię tej "wyspy", ale co z ich "umieraniem" kiedy są pod wodą? Jest jakiś mod wyłączający ten efekt? (Chodzi o te "uschnięte" drzewa - zostają z nich tylko gałęzie)
  Odpowiedz
#4
(06-10-2019, 17:44)SZyMeX napisał(a): Okej, drzewa wystarczająco długie by wystawały ponad powierzchnię tej "wyspy", ale co z ich "umieraniem" kiedy są pod wodą? Jest jakiś mod wyłączający ten efekt? (Chodzi o te "uschnięte" drzewa - zostają z nich tylko gałęzie)
no radioactive desert (choc ja mam hide it ale niektorzy maja jakies problemy z hide it ktorych ja nie zaobserwowalem, tak czy inaczej no radioactive desert nie sprawia nikomu chyba problemow)
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
#5
np Smile


https://www.youtube.com/watch?v=lsJvJqm307Q
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości