Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Najlepsze modyfikacje miesiąca #6
#1
[Obrazek: lRt9bMP.jpg]

Po krótkiej przerwie pora na kolejne podsumowanie najlepszych modyfikacji wydanych w ostatnim czasie. A tym razem myślę, że na prawdę warto zaznajomić się z tą listą, gdyż modyfikacje tutaj zaprezentowane mają aspiracje do bycia jednymi z lepszych jakie został do tej pory wydane, i na pewno wylądują na niejednej liście "Must Have" Smile

1. Intersection Marking Tool 1.0

Zaczynamy "z grubej rury". Powyższa modyfikacja bez dwóch zdań odmieni nasze miasta, przede wszystkim dodając im więcej realizmu bez żadnego nakładu z naszej strony. O czym mowa? O znakach poziomych (czy też po prostu pasach ruchu) na skrzyżowaniach! Niby nic, ale nie oszukujmy się, takie detale w niesamowity sposób poprawiają odbiór naszych miast, a każdy kto sam kiedyś próbował "malować" pasy za pomocą propów itp. z pewnością doceni zaoszczędzony czas dzięki tej prostej modyfikacji Smile Myślę że nie ma co tutaj się rozpisywać, zobaczcie sami!

[Obrazek: oLsPlXf.jpg][Obrazek: 89F6lcR.png][Obrazek: tUTb2kN.jpg]

2. Shared Stop Enabler (Beta)

Od razu podkreślę, że jest to dopiero wersja beta tej modyfikacji, ale z pewnością warto się nią zainteresować, i jeżeli nie będzie powodowała większych problemów, po prostu z niej korzystać Smile
Co konkretnie powoduje ten mod? Każdy kto próbował bardziej rozbudować swój transport publiczny w mieście, i robić to przy okazji w w miarę realny sposób wie, że dużą przeszkodą jest tutaj brak możliwości łączenia przystanków np. autobusowych i tramwajowych w jednym miejscu. Ta modyfikacja wpływa właśnie na tą część rozgrywki. Dzięki niej, można łączyć przystanki różnych środków transportu w jednym miejscu i dzięki temu tworzyć bardziej realne otoczenia. Zdecydowanie warto się jej przyjrzeć Smile

[Obrazek: Svb3OOH.png][Obrazek: rgQl1Pk.jpg]


Ten mod przypadnie do gustu przede wszystkim osobom korzystającym z dodatku Mass Transit. Poprawia on fizykę kolejek linowych, dzięki czemu te zawsze będą zwrócone poziomo względem gruntu, a nie tak jak domyślnie, kołysać się niczym wahadło i zapewniając pasażerom dosyć ciekawe wrażenia Wink Co tu dużo pisać, najlepiej zobrazują to poniższe screeny:

[Obrazek: uE2vF6O.jpg][Obrazek: sSRRr9n.jpg]


Kolejna modyfikacja na naszej liście polepszy nieco graficzne doznania w Cities Skylines, jednocześnie nie wpływając (przynajmniej w teorii) znacząco na FPS-y. Nazwa mówi sama za siebie, dzięki temu modowi możemy mocno zwiększyć zasięg renderowania cieni, oraz przy okazji wybrać jeden z ich trzech wariantów - ostry, vanilla, czy też "rozmyty". Resztę pokażą screeny Wink

[Obrazek: ra9mGI3.jpg][Obrazek: yLbK3JT.png][Obrazek: 0H6C29S.jpg]


Ostatnia modyfikacja to w zasadzie update wcześniejszego, znanego moda, pozwalającego na dowolne przemalowywanie budynków według naszego uznania. Ta wersja współpracuje z Harmony 2.01, który wykorzystywany jest przy wielu innych pozycjach. Warto więc przesiąść się na tą wersję modyfikacji, jeżeli korzystaliśmy już wcześniej z "oryginału".

[Obrazek: g9U9h8u.jpg][Obrazek: 4I3xZ1P.jpg][Obrazek: IJQyHoU.jpg]

I w ten sposób dotarliśmy do końca kolejnego podsumowania z naszej małej forumowej "serii" Smile . Dajcie znać czy któraś z modyfikacji wyjątkowo przypadła wam do gustu i czy z niej skorzystaliście! Smile 
 Podziękowali: krzychu124
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości