26-06-2019, 00:59
Cześć i czołem!
Od jakiegoś czasu przeglądałem googlowe mapsy w poszukiwaniu jakieś ciekawego miejsca, na którym można się wzorować aby stworzyć piękne miasto poprzecinane licznymi wiaduktami, autostradami, ulicami oraz torami.
Od Los Angeles, NY itp. po Sydney, na którym skończyłem.
Postanowiłem zrobić właśnie nowe Sydney.
Kiedy odpalicie sobie mapy i zdjęcia znajdziecie wiele punktów, które mogą przyprawić o zawrót głowy.
O to w tym właśnie chodzi.
Zobaczcie na przykład takie oto skrzyżowanie:
Wzorując się na nim powstaje coś takiego:
Przeglądałem dziesiątki zdjęć z tym miejscem zastanawiając się bardzo długo jak mam to zrobić w grze.
Przetestowałem trzy różne mody dorzucające do gry autostrady.
Przekształcałem spędzając godziny przesuwając punkty ulic i profilując zakręty.
UDAŁO SIĘ! i nawet ładnie to wyszło.
Do tego dorzuciłem jeszcze odrobinę inwencji twórczej i tak powstaje coś bardzo... innego niż do tej pory widywałem na YT.
Miłego oglądania.
Na początku powstały proste drogi, które z czasem ulepszałem.
Później zmieniłem je na znowu inne, które zostały finalnie na stałe. Autostrady Shuto wygrały.
Dodałem pierwsze propy i tekstury. Zmieniłem też kolor dróg.
Powstał pierwszy problem. Jak zrobić budynek firmy odpowiedzialnej za most/autostradę?
Wymaga wykończenia. Brak pomysłu na górną część.
Po woli pojawiają się też instalacje drogowe.
Dziś wygląda to tak.
Oczywiście nie mogło się obejść bez testu drożności ulic
Nie mogę powiedzieć, że miasto się rozrasta bo na razie powstał elemencik całej układanki ale zaglądajcie, oceniajcie i komentujcie!
Pracuję nad uruchomieniem kanału YT gdzie chciałbym pokazywać jak nowe Sydney powstaje.
C.D.N.
Od jakiegoś czasu przeglądałem googlowe mapsy w poszukiwaniu jakieś ciekawego miejsca, na którym można się wzorować aby stworzyć piękne miasto poprzecinane licznymi wiaduktami, autostradami, ulicami oraz torami.
Od Los Angeles, NY itp. po Sydney, na którym skończyłem.
Postanowiłem zrobić właśnie nowe Sydney.
Kiedy odpalicie sobie mapy i zdjęcia znajdziecie wiele punktów, które mogą przyprawić o zawrót głowy.
O to w tym właśnie chodzi.
Zobaczcie na przykład takie oto skrzyżowanie:
Wzorując się na nim powstaje coś takiego:
Przeglądałem dziesiątki zdjęć z tym miejscem zastanawiając się bardzo długo jak mam to zrobić w grze.
Przetestowałem trzy różne mody dorzucające do gry autostrady.
Przekształcałem spędzając godziny przesuwając punkty ulic i profilując zakręty.
UDAŁO SIĘ! i nawet ładnie to wyszło.
Do tego dorzuciłem jeszcze odrobinę inwencji twórczej i tak powstaje coś bardzo... innego niż do tej pory widywałem na YT.
Miłego oglądania.
Na początku powstały proste drogi, które z czasem ulepszałem.
Później zmieniłem je na znowu inne, które zostały finalnie na stałe. Autostrady Shuto wygrały.
Dodałem pierwsze propy i tekstury. Zmieniłem też kolor dróg.
Powstał pierwszy problem. Jak zrobić budynek firmy odpowiedzialnej za most/autostradę?
Wymaga wykończenia. Brak pomysłu na górną część.
Po woli pojawiają się też instalacje drogowe.
Dziś wygląda to tak.
Oczywiście nie mogło się obejść bez testu drożności ulic
Nie mogę powiedzieć, że miasto się rozrasta bo na razie powstał elemencik całej układanki ale zaglądajcie, oceniajcie i komentujcie!
Pracuję nad uruchomieniem kanału YT gdzie chciałbym pokazywać jak nowe Sydney powstaje.
C.D.N.