Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Update Patch 1.0.7b
#1
Nowy patch juz dzis
http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... as-arrived!

Greetings Chirpies!

Our post-launch adventure continues as Colossal Order bravely trek down the gritty path of fixing bugs and solving issues. Today we are excited to bring you another (mainly) bug-fixing focused patch.
So here we are, thinking about what is best in life. Crushing the bugs, seeing them driven before us and - as a reward - hear the lamentations of their ever decreasing forces.
As I mentioned last week, if your specific issue has not been fixed it most likely means we're tracking and attempting to solve it.
We will share a more long-term road map on what's to come in a not too distant future. Expect an update regarding that, tunnels, wall-to-wall buildings, bugs we're tracking and more within a not-too-long-period-of-time (or as some of our colleagues in the industry would say, soon).
As we're rolling out the update via steam it might take up to two hours, or so, for it to go live everywhere. Please re-start your steam or verify the game cache if the game does not automatically download the patch.
You can see which version number you're running in the lower right corner of the main menu, if you're not sure that you've gotten it.


1.0.7b - Patch Notes
Warning added when enabling a mod
Save to cloud box now remain checked if the loading was performed from a cloud save
Japanese garden for everyone
Added command line parameter "-limitfps x" to set a target fps
Mac/Linux: Fixed custom assets not loading due to an invalid PNG format.
Mac: Removed menu bar & docks in fullscreen mode
Asset Editor: the default size of assets created from templates now matches the template size if loading props
Asset Editor: fixed a case where the default textures may get corrupted and require to restart the game
Asset Editor: already placed props can now be moved around and rotated in place (respectively using the left and right mouse click) when no tools are selected
Asset Editor: fixed cases where LODs may not rotate with the building in the import panel
Steam workshop: Steam fixed the workshop not being showing when in offline mode in the latest Steam client release (24 Mar)
Locale: added LOADING text
Misc: fixed a case where command line arguments may conflict
Misc: removed an invalid key binding option
Misc: Added screenshot shortcuts to rebindable input (default is F12 for normal screenshot and shift+F12 for hi-res screenshot, also local screenshots now go to gameUserFolder/Screenshots) Steam screenshot feature is untouched and still the preferred method to take screenshots
Misc: Info views panel added to the Escape chain so the last Escape press will close the info views now
Misc: Save map does not show builtin and workshop maps any longer
UI: Fixed arrows sprites not showing feedback when interacted with
UI: Fixed color picker color not displaying in the right color space
No more duplicate name error for identical names coming from different packages
Paths can not be built inside elevated roads anymore
Elevated roads can now be upgraded or changed direction if one-ways
.ccs files displayed in red can now be selected in the load panel when trying to recover a failed save (when a save fails and attempt to
preserve itself generating a .ccs file)
french localization improved
general audio improvements (should help address the sound stuttering issue with some sound cards)

Once again we'd like to thank everyone who has taken their time to assist us in tracking and eliminating our technical issues. You're awesome.

The rest of you... well you're pretty darn cool too!

Regards,
The Cities: Skylines Team
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#2
Dzisiaj wyszedł nowy patch.

[Obrazek: 11084167_443862989122752_5072939541423388483_o.jpg]

Zmiany:
Cytat:Dodano ostrzeżenie podczas odblokowania modyfikacji
Zapis w chmurze teraz sprawdza czy ładowanie wykonano prawidłowo
Japoński Ogród dla każdego
Dodano parametr wiersza poleceń "-limitfps x", aby ustawić limit fps
Mac/Linux: Naprawiono własne obiekty, które nie wczytywały się przez nieprawidłowy format PNG.
Mac: Usunięto Menu przy pełnym ekranie
Edytor obiektów: Domyślna wielkość obiektów tworzonych poprzez szablony pasują teraz do wielkości szablonów jeśli są załadowane prawidłowo (?)
Edytor obiektów: Naprawiono domyślne tekstury które mogą być zepsute i wymagają zrestartowania gry
Edytor obiektów: Umieszczone już rekwizyty mogą być przesuwane oraz obracene
Edytor obiektów: Naprawiono błąd podczas obracania obiektów
Steam workshop: Steam naprawiło workshop który nie pokazywał się w trybie offline
Lokalnie: Dodano tekst podczas wczytywania
Różne: Naprawiono przypadek gdzie komendy w lini poleceń mają konflikt
Różne: Usunięto niepoprawny klucz (?)
Różne: Dodano screenshoty (domyślnie F12 dla trybu normalnego oraz shift+F12 dla screenshotów wysokiej jakości, Pliki znajdziemy teraz w folderze gameUserFolder/Screenshots)
Różne: Info views panel added to the Escape chain so the last Escape press will close the info views now (YA ne ponimayu, kak perevesti) :evil:
Różne: Zapisana mapa nie pokazuje mapy w warsztacie
UI: Naprawiono strzałki przy interakcji które nie wyświetlały się prawidłowo
UI: Naprawiono palete kolorów
Nigdy więcej błędów duplikatów
Ścieżki nie mogą być budowane w środku podwyższanych dróg Frown
Podwyższane drogi mogą być teraz zmodernizowane oraz można zmienić ich kierunek
.ccs pliki wyświetlone na czerwono mogą być zaznaczone w panelu podczas próby odzyskania zapisu gry
Język francuski - poprawiony
ogólna poprawa dźwięku (powinno pomóc rozwiązać problem "jąkania" dźwięku z niektórych kart dźwiękowych)

Źródło: http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... as-arrived!
Zasilacz OCZ ModXStream Pro 700W Dysk Samsung F3 HD103SJ 2TB 7200 32MB SATA Procesor AMD PHENOM II X4 955 AM3 Płyta główna MSI 870A-G54 ATX Karta graficzna Gigabyte GF GTX470 1280 MB RAM DDR3 Patriot 4GB 1600MHZ 8GB CL9 GAMING ELK AMD
  Odpowiedz
#3
Czy dobrze widzę, dalej nie naprawili tego że auta nie używają wszystkich pasów jazdy?
  Odpowiedz
#4
Na to wygląda, że jeszcze tego nie naprawili
Zasilacz OCZ ModXStream Pro 700W Dysk Samsung F3 HD103SJ 2TB 7200 32MB SATA Procesor AMD PHENOM II X4 955 AM3 Płyta główna MSI 870A-G54 ATX Karta graficzna Gigabyte GF GTX470 1280 MB RAM DDR3 Patriot 4GB 1600MHZ 8GB CL9 GAMING ELK AMD
  Odpowiedz
#5
dezmont dodal post po naszemu Smile mozna zlikwidowac moj wpis
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#6
O dopiero zobaczyłem, że też dodałeś Smile hehe

Sorry nie widziałem musieliśmy w podobnej min dodać
Zasilacz OCZ ModXStream Pro 700W Dysk Samsung F3 HD103SJ 2TB 7200 32MB SATA Procesor AMD PHENOM II X4 955 AM3 Płyta główna MSI 870A-G54 ATX Karta graficzna Gigabyte GF GTX470 1280 MB RAM DDR3 Patriot 4GB 1600MHZ 8GB CL9 GAMING ELK AMD
  Odpowiedz
#7
Połączyłem posty, żeby nie wisiały dwa takie same tematy. Stwierdziłem, że nie było sensu likwidować wpisów, skoro już się takie pojawiły. W każdym razie można dalej prowadzić dyskusję o nowy patch'u Wink

Zastanawiam się czy dobrze to rozumiem:

dezmont napisał(a):Różne: Info views panel added to the Escape chain so the last Escape press will close the info views now (YA ne ponimayu, kak perevesti) :evil:

Dodano informacje panelu odsłon, aby wyjść z programu przy pomocy "ESC", tak więc uruchomienie wyjścia z programu "ESC" spowoduje natychmiastowe zamknięcie panelu informacji.
  Odpowiedz
#8
Po wgraniu pacha gra przestała funkcjonować. Po wgraniu mapy jest komunikat:
Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceException]
Details:
No details
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at GarbageTruckAI.ReleaseVehicle (UInt16 vehicleID, .Vehicle& data) [0x00000] in :0
at VehicleManager.ReleaseVehicleImplementation (UInt16 vehicle, .Vehicle& data) [0x00000] in :0
at VehicleManager.ReleaseVehicle (UInt16 vehicle) [0x00000] in :0
at BuildingManager.ReleaseBuildingImplementation (UInt16 building, .Building& data) [0x00000] in :0
at BuildingManager.ReleaseBuilding (UInt16 building) [0x00000] in :0
at BuildingManager.UpdateData (UpdateMode mode) [0x00000] in :0
at SimulationManager.Managers_UpdateData (UpdateMode mode, Single minProgress, Single maxProgress) [0x00000] in :0
at LoadingManager+c__Iterator55.MoveNext () [0x00000] in :0
at AsyncTask.Execute () [0x00000] in :0
a mapa wygląda tak:
  Odpowiedz
#9
@Emerkryp

Wygląda bardziej jak brak jakiegoś moda. Może coś wywaliłeś? Albo któryś mod nie funkcjonuje z nowym patchem.
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->
  Odpowiedz
#10
Dlaczego pobrało aktualizacje i dalej pokazuje mi 1.0.6b w menu? Jak u was?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości