Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Czy nie wydaje się wam że początkowa płytka w cities skylines nie jest większa od tej w simcity ? Ja mam takie wrażenie i zastanawiam się czy inni też je mają ?
Brind napisał(a):Czy nie wydaje się wam że początkowa płytka w cities skylines nie jest większa od tej w simcity ? Ja mam takie wrażenie i zastanawiam się czy inni też je mają ?

Wydaje się podobna, ale zamin zabraknie Ci miejsca, będziesz mógł wykupić inna płytkę.

Gabrielle Solis

Bartek napisał(a):Z dzisiejszych potwierdzonych informacji od producentów, warto dodać, że pojazdy będą się przenikać na skrzyżowaniach i przejeżdzać przez pieszych. Powód jest taki, że większość miasta stałaby w korku, a samochody, które nie mogłyby dotrzeć z towarem do sklepów/ z chorymi do szpitala/pasażerami do miejsc pracy itd.. po prostu będą znikać (tak jak np w SimCity 4) przez co miasto zacznie plajtować. Czyli mielibysmy powtórkę z SC2013, w której korki paraliżowały miasta, doprowadzając niemal do bankructwa.

No nie pocieszająca informacja, dlaczego w realnym mieście miasta nie plajtują z powodu korków?
To ich zwyczajna wymówka, są raczej rozwiązania tylko nie chcą tego teraz rozwiązać. Szkoda ze tak pozostanie to. Frown

Gabrielle Solis

Brind napisał(a):Czy nie wydaje się wam że początkowa płytka w cities skylines nie jest większa od tej w simcity ? Ja mam takie wrażenie i zastanawiam się czy inni też je mają ?

I ja mam, wygląda na to że taka sama.
Ja wolę mieć te 9 klit od razu, by ładniej rozplanować siatkę dróg, dzielnic i reszty, niż tak się gnieść po kontach i kwadratach 2x2km i w każdym nie wiadomo co stawiać, bo nie wiadomo jaki kwadrat następnie wybierzesz. :roll:
Trudno mieć jakąkolwiek perspektywę rozwoju na takich klitach, wolność, wolność, i jeszcze raz przestrzeń od początku rozgrywki 9 kwadratów! Albo i więcej Duży uśmiech
To moje hasło do tej gry. Wink
Macie zabijcie się nawzajem: http://youtu.be/DH41JiEwZV4. Już widzę jak cofacie preordery.
To co na filmmie jest przedstawione uwazam za bardzo dobry pomysl.
Szerze mowiac dopiero na tym filmie zauwazylem ze cos takiego w tej grze jest,wczesniej nie zauwazylem zeby samochod znikal czy kogos rozjechal.
Pamietam tez problemy z samochodami w SC 4 i z mieszkancami.
Tez tworzyly sie korki albo ulice byly puste.
Budynki plopowane mialy mieszkancow ale nie wychodzili oni z domow lub domy staly puste
Porownanie oslawionego SC 4 ze Skylines jest jednak biorac pod uwage samochody jednak na plus dla Skylines..ale to moje zdanie.
Szlag mnie na siebie trafil kiedy kupilem Simcity ze nie widzialem predzej jaka to niedopracowana na odpieprz sie produkcja
Nastepnie opamietalem sie w pore widzac ze XXL to odgrzewany kotlet Platinium

Osobiscie tak dlugo czekalem na symulacje miasta i tak bylem spragniony takiej gry ze kupilem ja pierwszego dnia jak tylko sie preorder pokazal i nie zamieram rezygnowac.
Z kazdego filmiku na filmik z kazdego zdjecia coraz bardziej sie przekonuje i uwazam ze zrobilem dobry zakup
Ok, czyli jednak nie ma bezwzględnych zwolenników pełnej niezachwianej symulacji, godnej superkomputerów kwantowych. Wiadomo, gra ma cieszyć, a nie męczyć. Czasem trzeba iść na kompromis.
Mi to raczej nie przeszkadza że samochody znikają po za tym może poprawią to do premiery, choć to może być zamierzone działanie żeby nie tworzyły się korki giganty i żeby gra nie wariowała ale wszystko i tak okarze się po premierze

Gabrielle Solis

Przy komputerach kwantowych, będziemy mogli tworzyć nowe
wirtualne żyjące światy. A dzisiejsze gry będą tylko przeżytkiem. Wink
Dyskusja na temat znikających aut na forum wydawcy, po angielsku http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... raffic-jam
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21