Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Metro chyba nie można wynosić do góry, ale chyba zmienią do w pierwszym DLC z tunelami.
Rozkładu jazdy nie będzie, były słuchy, że jeśli gra się dobrze sprzeda, to pojawi się specjalny DLC z transportem.
Przydałby się Multi, ale nie mam pomysłu, jak on miałby działać. Wydaje mi się, że miedzy innymi nieprzemyślay multi w SC zniszczył grę, a co do Cities XXL - tej gry nie będę komentować.
Co do moich oczekiwań i chęci.
Super by było gdyby wprowadzili możliwość sterowania sygnalizacją świetlną. ( Ale to chyba byłoby zbyt skomplikowane) albo możliwość swobodnego umieszczania sygnalizacji świetlnej. Czyli tam gdzie się chce a nie gdzie gra z automatu ustawia
Biorn napisał(a):Co do moich oczekiwań i chęci.
Super by było gdyby wprowadzili możliwość sterowania sygnalizacją świetlną. ( Ale to chyba byłoby zbyt skomplikowane) albo możliwość swobodnego umieszczania sygnalizacji świetlnej. Czyli tam gdzie się chce a nie gdzie gra z automatu ustawia
Też o tym myślałem Smile
W systemie rozładowywania korków bardzo dużą role pełni odpowiedni system sygnalizacji świetlnej. Często jest to lepszy i tańszy sposób na pozbycie się korków niż poszerzanie jezdni. Jak jest system sygnalizacji do du...y to i 4 pasy w jedną stronę nic nie pomogą.
Tak dzisiaj przez chwilę oglądałem jeden filmik i fajnie by było jakby była możliwość wyboru miejsca gdzie mamy rozpocząć grę coś jak w SC4.
Mamy mapę gdzie są te kwadraty i właśnie np: trzy gotowe lokacje na danej mapie które są przygotowane i połączone ze światem i na nich możemy zacząć, później to już tylko od nas zależy które pola sobie dołączymy w czasie gry ale początek by mógł być często trochę innych, ktoś chce więcej wody na początek bo bierze pole z wodą.
Na szczęście ta gra jest wspierana przez deweloperów i w nie długim czasie przez moderów więc praktycznie do tej gry można wszystko wrzucić gdy tylko ma ktoś na to ochote, a sim city przestało byc wspierane przez deweloperów więc zobaczyc cos nowego w tamtej grze to tylko marzenie, ciesze sie ze ta gra ma potencjał że w końcu moge zagrać w dobrego city buildera
Galaxar7 napisał(a):ja bym chciał multiplayera. coś takiego jak było w sc5 czy cities xl. czyli handel miedzy miastami(surowcami, miejscami pracy, itp). a tak dostajemy odizolowane miasto i niema co do roboty poza ciągłym budowaniem, i dbaniem o miasto. przydały by się też zakłady przetwórcze, np. jak zrobimy specjalizacje naszych fabryk żeby produkowały drewno jak w filmiku skystorma, to przydałyby sie je zawieść do zakładu przetwórczego(tartaku, fabryki mebli, itp) przydał by się większy przemysł produkcyjny jak w C xl.

z tego co wyczytalem to jest na zasadzie "umowmy sie" po za miastem tzw reszta swiata.
to co wyprodukujemy w pierwszej kolejnosci idzie na zaspokojenie potrzeb naszego miasta wszelkimi srodkami transportu w nastepnej kolejnosci jesli mamy nadprodukcje srodki transportu wysylane sa po za teren naszego miasta czyli po za umowne 9 plytek inaczej po za nasze granice.

powiem szczerze ze ja dziekuje Studiu Collosal Order za to ze nie ma multi.
gralem w Simcity i jeszcze nigdy w zyciu sie tak nie denerwowalem na graczy
handel znikomu rozgrzebane pozostawione miasta...nie no nie bede pisal bo jak sobie przypomne to mnie trafia
w Cities XL natomiast tez handlowac mozna bylo z "reszta swiata" tzw korporacja Omnix czy cos takiego
ceby z kosmosu wogole ie zbalansowane a handel miedzy miastami...
pomysl zetonow do dzis niezrozumialy dla wielu graczy.zamiast wymyslec cos co jest norma w swiecie opracowano zetony
nie o tym jednak
co do Skystorma
buduje i ladnie opowiada i jest moim faworytem ale powiem szczerze..budowac toon nie umie Smile..znaczy budowac moze tak ale planowac ni cholery Smile
no kto to widzial postawic stacje cargo w centrum miasta z dala od przemyslowej dzielnicy w tym momencie wiadomym jest ze zakorkuje mu sie dzielnica cala lacznie z pociagami ktore czekaja na przywiezienie przez producentow towaru.
Co do lancucha gospodarczego
Wszystko fajnie i tu pelna zgoda ale to powodowaloby coraz wieksze obciazenie procesora nastepnymi tabelkami i wykresami co kto wyprodukuje i kiedy i ile
Ale..ale mam nadzieje ze cos takiego moze sie pojawi w jakims DLC
Pawel napisał(a):Metro chyba nie można wynosić do góry, ale chyba zmienią do w pierwszym DLC z tunelami.
Rozkładu jazdy nie będzie, były słuchy, że jeśli gra się dobrze sprzeda, to pojawi się specjalny DLC z transportem.
Przydałby się Multi, ale nie mam pomysłu, jak on miałby działać. Wydaje mi się, że miedzy innymi nieprzemyślay multi w SC zniszczył grę, a co do Cities XXL - tej gry nie będę komentować.

Nie nie i jeszcze raz nie Smile !

Zadnego multi Smile a jesli juz to poprosze w rozdzieleniu od single playera.
Pawel napisał(a):
Biorn napisał(a):Co do moich oczekiwań i chęci.
Super by było gdyby wprowadzili możliwość sterowania sygnalizacją świetlną. ( Ale to chyba byłoby zbyt skomplikowane) albo możliwość swobodnego umieszczania sygnalizacji świetlnej. Czyli tam gdzie się chce a nie gdzie gra z automatu ustawia
Też o tym myślałem Smile

Ale znaczy ze jak?
Patrzec na droge i pstrkac czerwone ,zielone czy o co chodzi?
Normalnie chyba z automatu jest ok sygnalizacja na skrzyzowaniu i jest ok
Ja natomiast mialbym propozycje wybpru sygnalizacji jaka chcielibysmy uzywac
Europejska ma rozne style ale przyjmijmy ze jeden
Amerykanska tez jest inna np wiszaca sygnalizacja
Cale oznakowanie dla autostrad tez jest inne w kazdym kraju

I tego bym sobie zyczyl
Ja mam nadzieje ze ktos sie pokusi o chinska dzielnice bo z mila checia bym pokombinowal z roznym dzielnicami w miescie na przyklad cos takiego

[attachment=31]

i mam nadzieje ze ktos sie pokusi o bilboardy z prawdziwego zdazenia na przyklad takie jak te
przeciez w miastach tego pelno

[attachment=30]

A juz puszczenie metra nad ulica to moje najwieksze marzenie ewentualie jakies na przyklad obskurne otoczeone plotem z siatki boisko do kosza...rewelacja no ale zobaczymy
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21