Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities skylines a procesory wielowątkowe
#4
nie wygląda to obiecująco

(13-12-2020, 00:48)krzychu124 napisał(a): - 1 do 4 wyszukiwanie ścieżek (zastanawiam się nad zdjęciem tego limitu, albo chociaż podniesieniem do 8)
- i mnóstwo innych mało znaczących (generowanych na żądanie) (w sumie jakieś 70-80 XD)

Jeśli chodzi o wyszukiwanie ścieżek to przy bardzo dużych miastach (testowe 655k z WS) i pełnym obciążeniu tych 4 wątków, mój system (leciwy laptopowy i7 4c/8t) ledwo daje radę robić cokolwiek innego poza grą (95-99% CPU/GPU/16GB RAM). 

Testowałem 6 i 8 wątków wyszukiwania ścieżek, tyle, że przy mniejszych miastach nie ma takiego zapotrzebowania, a na większych i tak CPU nie ma mocy przerobowych przy 8 wątkach i symulacja zaczyna poważnie lagować(zatrzymuje się lub reaguje z opóźnieniem na ruch kamery(tak... kamera jest wpięta w wątek symulacji z którą się synchronizuje) wraz z całym systemem (lepsze to niż jakikolwiek benchmark Finna ).
możesz napisać co to są te ścieżki? jak to rozumieć ?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Cities skylines a procesory wielowątkowe - przez klinsmann - 13-12-2020, 09:42

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości