Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Nowa dzielnica przemysłowa "plajtuje"
#1
Witam , wybudowałem po drugiej stronie autostrady drugą część przemysłówki budynki są co chwile do wyburzenia oraz ciągle wyświetla się brak pracowników... czy jest za daleko i nikt nie chce tam pracować czy co ?

   

ps. widzę żę obrazek trochę ucieło dzielnica jest na dole w prawym rogu...
SZyMeX napisał 02-04-2018, 15:01:
Po dodaniu załącznika należy użyć jeszcze opcji "wstaw do posta". Poprawia to czytelność i zapobiega właśnie takiemu ucinaniu obrazków.
  Odpowiedz
#2
1. Jakie masz zapotrzebowanie na przemysł?
2. Poprowadziłeś tam jakąś KM?
  Odpowiedz
#3
Km ? Zapotrzebowanie tak owszem występuje minimalne, więc postanowiłem wybudować nową dzielnicę i przydzielić trochę strefy na budowę przemysłówki. Wybudują się i nikt tam nie pracuje. :/ a pomarańczowy pasek widnieje
  Odpowiedz
#4
KM - komunikacja miejska. Tramwaje, autobusy, cokolwiek żeby mieszkańcy mogli tam dojechać.
To zapotrzebowanie w końcu minimalne czy cały pasek? Skoro minimalne to nie dziw się że po wybudowaniu "ogromnej" dzielnicy przemysłowej nikt tam nie pracuje Wink Generalnie zauważyłem, że lepiej stawiać strefy "etapami". Zaznacz najpierw taki jeden kwartał między drogami, jak się wybuduje do pełna to następny, potem następny i następny i tak do końca. Wyjdzie to zdecydowanie na lepsze niż budowanie całej dzielnicy na raz. Zapotrzebowanie będzie wysokie to wszystko zacznie się budować, ale nie oznacza to że wystarczy mieszkańców by to zapełnić. Max zapotrzebowania może w jednym wypadku oznaczać np. 100 osób bezrobotnych a w innym 1000 a strefy w takim "pędzie" wybudujesz za każdym razem mniej więcej tyle samo. Tylko kiedy zapotrzebowanie się już skończy to te 1000 mieszkańców strefę wypełni, ale 100 będzie miało już pewien problem Wink Mam nadzieję że w miarę zrozumiale to napisałem.
  Odpowiedz
#5
Aha czyli jeśli nie ma zapotrzebowania lub jest minimalne na rejony mieszkalne czy handlowe to nie warto budować "nowych" dzielnic ? bo chce się przenieść za autostradę i tam zbudować od podstaw kolejną dzielnice mieszkalną , handlową i przemysłową ... lecz zastanawiam się czy warto znów budować kolejną strefę składającą się z przemysłówki, osiedli i sklepów ponieważ w tych miejscach będe musiał znów wybudować remizę szpitale itd... gdyż pomimo że np. zapotrzebowanie na daną służbę jest zaspokojnone to będa one miały daleko by dojechać w drugi koniec nowej dzielnicy ... zastanawiam się czy nie zburzyć już istniejącej dzielnicy przemysłowej by przenieść ją w nowe miejsca gdzie jest dużo więcej powierzchni do rozbudowy a w tamtym rejonie powiększyć dzielnicę mieszkalną ...
  Odpowiedz
#6
No skoro jest minimalne zapotrzebowanie, to chyba oczywiste, żeby nie budować xD
Skoro nie ma popytu na pracę, popytu na mieszkania, to skąd mają się wziąć chętni? Duży uśmiech
Żeby chciał ktoś pracować, muszą być mieszkańcy. To właśnie mieszkalnictwo ciągnie grę, zresztą co jest logiczne i realne. Pustostanami do miasta nigdzie nie przyciągniesz. Działające usługi publiczne i infrastruktura to podstawa. Jeśli nie zachęcisz ludzi do osiedlania się, to jak możesz myśleć o budowaniu pozostałych stref? Dbaj - w uproszczeniu - o wysoką wartość gruntu, rozwijając usługi publiczne (w tym także parki, ale również inne - w każdym przypadku, włączając poszczególne widoki, stan dostępu i działania powinien być najlepszy, jaki jesteś w stanie osiągnąć), infrastrukturę (w szczególności: dbaj o dobry stan dróg, nie buduj przewymiarowanych dróg (nikt nie lubi dużych dróg koło domu) i dbaj o niskie natężenie tego ruchu (hałas)).
Co do drugiej części posta: tak właśnie działają usługi publiczne. W dodatku, nie wiem, czy jest sens wyburzania i przenoszenia. W grze zrobiono to dobrze:
popyt po wyburzeniu budynków mieszkalnych się nie odbudowuje. W przypadku kiedy jest duży popyt na mieszkania, to będziesz do tyłu (również z podatkami, bo gdy wyburzysz domy, to tych mieszkańców płacących podatków nie będzie), a w przypadku zastoju i braku popytu, to już zapomnij o grze. Biorąc jeszcze pod uwagę uproszczone wskaźniki realizmu, takie jak wartość gruntu, poziom budynków itd. - będzie jeszcze większy problem.
I tak, i tak będziesz musiał powiększać miasto. I tak i tak nie uciekniesz od nowych wyzwań. Zresztą - po to jest ta gra.

A na przykład dla mnie osobiście granie z nieskończoną liczbą pieniędzy jest już wręcz wypaczeniem, bo wtedy dopieszczać miasto nie jest żadną sztuką i nie jest trudne (tylko trzeba mieć w miarę mocny komputer Duży uśmiech ), ale to już osobny temat i moje zdanie.
  Odpowiedz
#7
Próbuje przenieść strefę handlową na drugą część "nowej dzielnicy" bo za duże korki były zacząłem przebudowywać drogi i nagle z 20 k zrobiło się 13 k mieszkanców ; ]
  Odpowiedz
#8
Wyrażenie klucz: transport zbiorowy. No i warto linię kolejową przewożącą towary również w okolice, wtedy mniej ciężarówek będzie przyjeżdżać autostradą.

W dodatku, strefy handlowe po prostu muszą być blisko. Budowanie stref handlowych i mieszkaniowych osobno jest złem. Także biurowych, pomijając pojedyncze strefy, gdzie chcesz windować wysoką zawartość gruntu i podatki, ale i to można przy domach.

A jeśli zacząłeś przebudowywać drogi na większe... To tylko potęgujesz problem. Wybór gry oraz z TM:PE implementuje częściowo realne działanie (np. Paradoks Braessa,Prawo Lewisa-Mogridge'a,i Paradoks Downsa-Thomsona implementuje w szczególności oprócz oczywiście szczytów, a modele inżynierskie nie kłamią). Jeśli nie chcesz korków, to nie uczepiaj całej strefy na jednym węźle a na wielu, jednocześnie w środku strefy premiuj wszystkie inne metody poruszania się niż auta. Ruchem ciężarówek możesz sterować w grze dzięki zakazom ruchu ciężarowego w niektórych strefach, strefie "stare miasto" [które pomogą zlikwidować tranzyt], a także w modzie TM:PE.
  Odpowiedz
#9
Hmmm ... jest prąd jest woda są drogi nie ma korków jest metro z miasta za rzeką jest transport autobusowy ... jest też linia kolejowa która znajduje się na dzielnicy przemysłowej (nowo przeniesionej) i łącza ona strefę handlową . o co chodzi ? 

nad wszystkimi fabrykami widnieje zbyt mało usług...

   
  Odpowiedz
#10
Straż pożarna, policja, szpitale, parki itp.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: